05 March 2011

Kisah Itu & Ini

5 Mac 2011...pagi sabtu nan indah.
Pagi ni Nisa' kejutkan aku bangun pagi, kalo cuti mesti bangun lambat...dgn bebelan dia sensorg tu.

Macam biasa bangun pagi tengok keadaan umah yang sedia semak, setelkan keja umah yg aku lambakkan seminggu..basuh baju, lipat baju, iron baju, gantung baju...(keja² yang aku  nak buat hehe..)
Tapi as usual...sambil tu aku buka fb, check email, belek blog (keja² yg  aku buat). mengupdatekan diri dgn berita² terkini. 
Belek-membelek fb aku, ari ni aku tahu 3 perkara yang berlainan terjadi kat people yg ada around aku.

Birthday cake to my hubby
1st..hari ni Hari Lahir suami tercinta, Hepi Besday Sayang...
2nd, hari ni ari kahwin kawan aku, Pn. Suraya (dah tukar title since semlm akad nikah), Selamat Pengantin Baru...& 3rd, hari ni jugak pemergian guru aku arwah Pn. Hjh Arina ke rahmatullah, Alfatihah utk roh beliau.


Ini baru part 1, di pagi hari...pelbagai kisah itu & ini. Apa²pun hidup mesti diteruskan. Aku & Nisa' akan enjoy ari ni with makan² & jalan² (aktiviti wajib Nisa'). So, see ya!
ini bukan Nisa' tp aku rasa Nisa' suka
kalau dia dapat buat macam ni

No comments:

Post a Comment

Anakku masuk tahun 1