28 February 2011

customer service of the day

Aku dah plan nak setelkan blog 'Home Spa' adik aku ari ni kat opis. Dgn suka hatinya dapatla aku present kat dia n dapat payment a.s.a.p.

Dari pagi start punch card tetiba dgn tidak sengajanya aku jadi customer service untuk maybank, cimb, polis, insurans, maxis, public bank, RHB, kerani...bla bla bla...pelbagai lagi service yang telah disetelkan oleh aku ari ni. sampaikan aku naik pening...sampai makan tak lalu...eh! ye ke? td tu kawan aku belanja makan kat The Chicken Rice Shop licin pinggan aku hehehhee...


Ingatkan punch card kul 4.30pm tu setel dah sumer tapi...continue lagi..pas maghrib baru sampai umah. aduhai la...sian cik Nisa' dibawa ke sana-sini. Tapi selambe ja muka Nisa, asalkan dia kenyang perut ke mana pun xpa.

Actually aku bukan merungut cuma aku tertanya...kenapa kalau sibuk tu macam² datang..itu la ini la tapi kalau dah ada masa sampai aku nk cari keja nk buat sbb xda apa nak dibuat.

Itu la..Allah nak uji macam mana kita hadapi sesuatu perkara itu, boleh tak kita handle. Sejauh mana keikhlasan kita....bukan la nk reward tp best gak tadi dibelanja makan...thanks tu Along. Apapun aku enjoy my Monday today...walaupun aku naik pening tapi aku dgn tidak sengajanya mmg layak utk menyandang jawatan Customer Service Executive yang bertauliah...."apa yang boleh saya bantu?" hehhe..


Yang paling kesiannya, kt kawan aku sorang lagi ni...cik Zura sampai sekarang (11.35pm waktu aku update blog ni) ada kat ipd Shah Alam, walaupun dia xada lesen memandu tapi tetiba kena beratur pasal ari ni last byr saman dapat discount 50%. Dia ni pun customer service bidan terjun..kata dia customer service, 24hrs. Nasib awakla zura....hehehe..

2 comments:

Anakku masuk tahun 1