06 October 2015

Saya kembali


Assalamualaikum....

Kembali berblog adalah satu perkara yang aku banyak kali tertangguh. Kerana apa ya? kerana asyik memikirkan nak 'touch up' blog ni. Kadang2 asyik menukar nama blog, kadang2 theme lah, font lah, itu lah inilah...

So, last kata putus mungkin nama blog ni yang last aku tukar n aku kekalkan. Buat masa ni dgn sorang anak mgkin masih ananisa. entah bertambah 2,3,.....ke brpa2 anak nnt semakin panjang kot nama blog ni.
Or juz amik initial dorg je. InshaAllah semoga bertambah rezeki anak nnt.

Plan utk sharing more to parenting, kids & hobby. Walaupun bab parenting ni aku bknlah terer sgt tp aku suka kongsi. Kalau bercakap benda yang aku suka rasanya 8 jam xleh henti hihihi...

Blog ini dalam tempoh 'touch-up'2 widget lagi. Ada benda2 yang tak dapat tekan tu mahap ler ye... Yang penting post la apa yang patut. Sbbnya nak touch up ni perlukan mood yang sesuai.

Semoga niatku dipermudahkan.Insha Allah, Aamiin.

Sayang sayang selalu...

with love,
Ananisa

No comments:

Post a Comment

Anakku masuk tahun 1